Va putem oferi sprijin in:

  • consultanta in achizitia echipamentelor;
  • instalarea si configurarea echipamentelor;
  • instalarea software-ului aferent pe fiecare calculator;
  • configurarea scanarii in retea (daca echipamentul suporta);
  • configurarea scanarii direct pe mail (daca echipamentul suporta).

Fiind echipamente aparte, unele probleme hardware apărute la imprimantele sau multifuncţionalele ieşite din garanţie pot necesita service de specialitate.
Pentru rezolvarea acestui tip de probleme, vă recomandăm achiziţionarea unui abonament lunar dedicat mentenanţei tuturor imprimantelor şi multifuncţionalelor dumneavoastră (preţul lunar fix se stabileşte în funcţie de numărul de imprimante, multifuncţionale sau FAXuri, vechimea şi complexitatea acestora).

Servicii furnizate:

  • consultanță
  • diagnosticare
  • întreținere
  • depanare
  • piese de schimb.

In baza unui contract lunar, beneficiați de serviciile noastre pentru imprimante, copiatoare, multifuncționale şi faxuri atât în tehnologie cu cerneală cat şi laser de la o gama largă de modele din brandurile cele mai cunoscute: Kyocera, Toshiba, Hewlett Packard, Canon, Samsung, Xerox, Konica Minolta, Brother, Lexmark, Epson,etc.

Termenul de răspuns la solicitări este de maximum 24 de ore.

In cazul unei interventii punctuale, fara a avea un abonament lunar, valoarea reparației include şi diagnosticarea în cazul când se acceptă reparația. In caz contrar, se achita doar deplasarea si diagnosticarea.
Valoarea pieselor de schimb necesare reparării echipamentelor se va adăuga la valoarea manoperei de reparație.